Բնագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը

բնագիտություն
Categoriesբնագիտություն

bnagitutyun31.10.22

bnagitutyun-20.10.22

bnagit17.10.22

bnagit04.10.22

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

բնագիտություն
Categoriesբնագիտություն

bnagitutyun31.10.22

bnagitutyun-20.10.22

bnagit17.10.22

bnagit04.10.22

3.Մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

բնագիտություն

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։

Փոցխով հավաքել եմ բակի տերևները

Մաքրել եմ դպրոցի շրջակայքի բոլոր ծաղիկների տերևները։

Մաքրել եմ ջերմոցի սարդոստայնները

Ծաղիկներն եմ ջրել

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Այո կարող եմ և կիրառում եմ։

6Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Կներեք,բայց չեմ հիշում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *